Fietsen en wandelen in Brussel

February 8, 2011 at 9:11 am Leave a comment

Steeds meer gefrustreerd door al mijn nood-manoeuvres die ik moet doen tijdens mijn dagelijkse woon-werkverkeer, en ook gefrustreerd over mijn toenemende frustratie (als dat al mogelijk is), heb ik deze kaart gemaakt.

Het doel is veelvuldig – om niet gemelde en ongesanctioneerde verkeers- en parkeerovertredingen te registreren in Brussel, maar ook om de positieve aspecten te benadrukken en aan te geven waar er verbeteringswerken kunnen plaatsvinden (bvb infrastructuur). Hierdoor willen we een beeld opbouwen van de fiets-en wandelervaring in Brussel, gevaarlijke of ongecontroleerde hotspots aangeven, de noodzaak voor strengere handhaving van de verkeersregels onderstrepen, en een groter bewustzijn en respect voor fietsers en voetgangers in Brussel oproepen.

Het werkt ook een beetje als therapie …

Als je ook wil bijdragen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen: sam (at) foeeurope.org

Entry filed under: cycling. Tags: .

Vélo et la marche à Bruxelles Cycling and walking in Brussels

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Share this Blog

Bookmark and Share

